Wednesday, November 29, 2006

Μα πού ανήκω;

Σήμερα, που η Ευρώπη έγινε μια μικρή αγκαλιά, κάπου έχασα και την ταυτότητά μου, εδώ στην Σουηδία.Δηλαδή! Παλιά, οι σουηδοί, μας είχανε εμάς τους Έλληνες στην κατηγορία των ξένων! Λογικό! Αφού δεν είμαστε σουηδοί ευνόητο είναι πως είμαστε ξένοι.Άσχετα αν πολλοί, μόνο και μόνο επειδή μένουν εδώ, φωνάζουν και κράζουν ότι είναι σουηδοί! Από πού κι ως πού, βρε άνθρωπέ μου, είσαι σουηδός αφού ούτε το όνομά σου ούτε η γλώσσα σου θυμίζουν κάτι σουηδικό; Τέλος πάντων!Εγώ, πάντως, το λεω καθαρά σε όλους ότι σουηδέζα δεν είμαι κι ας έχω μείνει εδώ τα περισσότερά μου χρόνια. 31 έγιναν τα ρημάδια που αλύπητα τρέχουν...Θα ήθελα, ωστόσο, να συναναστρέφομαι με σουηδούς, περισότερο από ότι ήδη κάνω!Μ’ αρέσουν οι άνθρωποι. Πώς να το κάνουμε... θα επανέλθω σε αυτό μια άλλη φορά!Σήμερα, όμως, για ξένους βλέπουν οι σουηδοί τους ιρακινούς, τους ιρανούς, τους κούρδους, τους αφρικανούς κλπ. Και κάπου εδώ εγώ έχω χάσει την ταυτότητά μου!Δεν ξέρω πλέον πού μας βάζουν εμάς τους Έλληνες!Ούτε ξένη είμαι, λοιπόν, ούτε σουηδέζα!Λενε μερικοί ότι υπάρχει μια νέα κατηγορία. Η ΕΥ-κατηγορία!Λετε να αρχίσουμε να συνηθίζουμε στην νέα αυτή κατηγορία;Και πες πως το κάναμε, πότε όμως θα εδραιώσει η έννοια αυτή για να αρχίσω να νοιώθω την σιγουριά ότι κάπου, τέλος πάντων, ανήκω κι εγώ;Άντε να δούμε τι θα δούμε...