Wednesday, November 29, 2006

Γυναίκες στην ΕΕ

Πάλι θα απογοητεύσω τις κοπελιές των γιων μου που με παρακαλούν για άλλα πράματα να γράφω!
«Γράφε για σένα κι όχι για τους παππούδες», λενε, εννοώντας αυτούς στις business και στα πολιτικά.
Σουηδέζες είναι και τρελαίνονται να ακούν για τις περιπέτειες των παιδικών και νεανικών μου χρόνων, εκεί πάνω, στα χωριά της βόρειας Ελλάς!

Λυπάμαι, όμως, που πάλι θα τις απογοητεύσω αλλά είπαμε, η έμπνευσή μου κατευθύνει τα δάχτυλά μου!Αν και αυτή την φορά δεν θα γράψω για παππούδες αλλά για γυναίκες....

Διάβαζα στις πρωινές εφημερίδες για την Segolene Royal, την γαλλίδα που πρόκειται να γίνει η ΚΕΦΑΛΗ της Γαλλίας - βλέπετε, την σέβομαι και την εκτιμώ αλλά το όνομά της θα το γράφω δίχως τις οξίες, που δεν παν καν και προς ίδια κατεύθυνση αλλά προς διαφορετικές, να, αυτά δεν μ’ αρέσουν στην γαλλική γλώσσα!

Και λεω, λοιπόν, αφού αυτή θα βγει στην Γαλλία και αφού έχουμε την Angela Merkel στην Γερμανία πιάσαμε ήδη τις δυο μεγαλοδύναμες χώρες στην Ευρώπη, με γυναίκες στην κεφαλή!Έχουμε μετά και την πολύ δημοφιλή σουηδέζα, Margot Wallström, που αυτή την στιγμή ανθεί δίπλα στον γλυκό Jose Μανολάκη Barosso και που φαγώθηκαν οι σοσιαλδημοκράτες, εδώ, να την φέρουν στη Σουηδία!
Για να σώσει το κόμμα τους!
Αλλά που εγώ την προτιμώ εκεί, στην Ε.Ε.
Εκεί την χρειαζόμαστε περισσότερο κάτι που ώφειλαν στο κόμμα της να το καταλάβουν...

Ε, λοιπόν μάλλον την βλέπω την Ευρώπη γυναικεία!
Εσείς τι λετε;
Στο κάτω κάτω Η Ευρώπη λεμε όχι Ο Ευρώπη!!!

Άμα και ο δικός μας δείξει μεγαλοσύνη και αφήσει την Παπανδρεου-οικογενειοκρατία κατά μέρος και αναθέσει τα «ινία» στην Άννα Διαμαντοπούλου (γιατί όχι, μια χαρά τα καταφέρνει η γυναίκα), μια και Διαμαντοπούλου και Wallström είναι φιλενάδες, (μου τα ‘πε η σουηδέζα αυτά), ε τότε τι κάνει νιάου - νιάου στα κεραμίδια;
Γυναικεία δεν γίνεται η Ευρώπη;

Κι άμα στην USA βγει και η Hillary, χα-χα πανηγύρια θα έχουμε εμείς τα κορίτσια ;-)

Η συνέχεια σε επόμενα...