Wednesday, November 29, 2006

Συγχαρητήριά μας!

Καλά, βαλτή ήμουν και πρόσφατα έγραφα εδώ, στο blog μου, για τα κρασιά μας και για τους αγώνες μου, πριν τρία – τέσσερα χρόνια, να τα προωθώ στην αγορά της Σουηδίας;Μα βαλτή ήμουν και εξηγούσα στους αναγνώστες ότι εγώ την χώρα μου την σέβομαι και την αγαπώ αγωνιζόμενη για την σημερινή μας κουλτούρα;Και όχι μόνο να καυχιέμαι για τα δημιουργήματα των παλαιών μας;Τελείως τυχαία έμαθα τώρα ότι η ελληνική πρεσβεία της Σουηδίας έχει οργανώσει μια ημερίδα με σκοπό να προωθήσει τα κρασιά μας.Η ημερίδα έχει ήδη γίνει κι εγώ δεν είχα ιδέα γι αυτήν!Εγώ, που για τα σταφύλια και τα κρασιά μας έχω μιλήσει σε όλους τους εισαγωγείς κρασιού στην χώρα αυτή, ακόμα και στο κρατικό μονοπώλιο ποτού και κρασιού της Σουηδίας, Systembolaget! Τιμής ένεκεν αυτά και επί τρια χρόνια!Απορώ κι εξίσταμαι!Ειλικρινά δεν ξέρω τι φταιει και εμείς οι έλληνες μένουμε ανημέρωτοι για τα δρώμενα! Ειλικρινά δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος για τα χάλια αυτά!Μήπως, αλήθεια, φταιω εγώ που ακόμα δεν έχω δει τον κ. πρέσβη μας;Μήπως, όντως, φταιω εγώ που ακόμα δεν έχω ακούσει τίποτα για τον ερχομό του εμπορικού ακόλουθου... που μετά από δυο περίπου χρόνια εδέησαν να μας στείλουν;Μπράβο μας συμπατριώτες!Συγχαρητήριά μας!Θα πάμε πολύ μπροστά εμείς!