Wednesday, November 29, 2006

YES! Τα κατάφερα...

Για να αλλάξω το κλίμα στο blog μου ας γράψω τι έγινε σήμερα.Πρώτα πρώρα ας αναφερθώ στο ότι τον τελευταίο καιρό πεισματώθηκα να κάνω τηλεοπτικά προγράμματα για την σουηδική τηλεόραση.Κάποτε, κάποιοι του χώρου αυτού, μου το πρότειναν αλλά εγώ τότε απέρριπτα οτιδήποτε για να ασχολούμαι με την αγαπημένη μου Ελλάδα ;-)Τώρα, λοιπόν, το αποφάσισα.Και τι προγράμματα!Θα έχω σαν επισκέπτες τους μεγαλύτερους παράγοντες της σουηδικής οικονομίας, των επιχειρήσεων, του εμπορίου κλπ.Τρέλα δεν είναι; Ε, αν είναι να κάνεις τρέλα θα κάνεις μεγάλη, διότι οι μικρές δεν αφήνουν δυνατή την γεύση μετά!Και γι’ αυτούς που ξέρουν από Σουηδία αναφέρω μερικά ονόματα: Wallenberg (Ο μεγαλύτερος οικογενειακός όμιλος της χώρας, με Investor, SEB κλπ), Carl-Henric Svanberg (Ericsson), Michal Treschow (πρόεδρος της αντίστοιχης ΣΕΒ, Electrolux κλπ.)Πήρα, λοιπόν, την ιδέα μου και πήγα προσωπικά σε μια παραγωγική εταιρία επισημαίνοντάς τους ότι εγώ «την ιδέα μου δεν την στέλνω με mail διότι παει πακέτο με μένα», επειδή πάντα θέλουν με mail πρώτα τις ιδέες.Και πήγα, τους την είπα και αυτοί τρελάθηκαν με την ιδιαιτερότητα της.Και που ταιριάζει με μένα όπως το γάντι με το χέρι..."Από μαγειρέματα ξέρω, από κρασιά ξέρω, από επιχειρήσεις λίγο πολύ, διαβάζοντας μέχρι και πέντε ώρες τη μέρα, έμαθα... δεν θα βρω κάτι ευχάριστο να κάνω με τους ανθρώπους αυτούς", τους είπα, κι έπιασε το κόλπο!Αυτό κι να δεν είναι τρέλα!Ωραία λοιπόν!Αυτό το καταφέραμε!Πάμε τώρα παρακάτω.Πώς πλησιάζεις σε αυτούς τους τύπους που όλοι ξέρουμε σε τι κόσμο ζουν και πόσο απλησίαστοι είναι!Που ο καθένας τους έχει, όχι μόνο από μια αλλά από δυο-τρεις γραμματεύς και που όλοι ξέρουμε τον ρόλο «στραγγιστήρι» που αυτές παίζουν!Πάντα γυναίκες που πάντα φράζουν τον δρόμο για άλλες γυναίκες, μη τύχει και επιτύχουν... τα ζω καθημερινά και τα ξέρω καλά! Επιπλέον είμαι και ξένη!Μετά από μερικών ημερών τηλεφωνήματα, στον έναν από τους παραπάνω, και αφού η γραμματέας του... με βαρέθηκε πέρασε το τηλεφώνημά μου! Και του μίλησα!YES! YES!Όχι μόνο του μίλησα αλλά μου είπε και κάποια μυστικά πώς να πλησιάσω και τους άλλους!Καλώς; Πολύ καλώς θα έλεγα!Αυτά!Η συνέχεια στα επόμενα ;-)