Wednesday, November 29, 2006

Η κότα ή το αυγό;

Να τα μας πάλι! Στα καλά καθούμενα έγινε κι αυτό! Την φτιάξανε την ζημιά οι δικτάτορες στην βόρεια Κορέα.Να τώρα, να αύριο, να σήμερα, στην τσίτα μας είχαν μερικές μέρες τώρα και μας φοβέριζαν με τις απειλές τους! Και τελικά την έκαναν την υπόγεια έκρηξη ατομικής βόμβας!Ειλικρινά δεν το περίμενα. Καλά, εγώ πότε περίμενα να γίνει πόλεμο; Εδώ ο Bush είχε μπει στο Ιράκ και εγώ ακόμα πίστευα ότι πόλεμος δεν θα γίνει.Με το ειρηνικό και διπλωματικό μου μυαλό γνωρίζω ότι όλοι θα μπορούσαν να αποφύγουν τον πόλεμο! Λεω, θα μπορούσαν!Δυστυχώς, σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα ξεχνώ τους κατασκευαστές μαχητικών μέσων και μόνη μου κάνω τις υποθέσεις μου....Πρόσφατα που μας κάλεσαν, εμάς του ξένους ανταποκριτές της Σουηδίας, στις πόλεις Norrköping και Linköping για να μας ξεναγήσουν στις πράγματι αξιόλογες επιχειρήσεις τους εκεί, δεν παρέλειψαν να μας ξεναγήσουν και στο Saab. Ειδικά για να μας δείξουν τα μαχητικά αεροσκάφη Saab Gripen.Τέτοια που ήταν να αγοράσουν και οι δικοί μας, οι Έλληνες, και που τελικά δεν ξέρω σε ποια φάση βρίσκεται η υπόθεση.Μαζί με τα αεροσκάφη τους δεν παρέλειψαν να μας δείξουν και άλλα μυστήρια προϊόντα που αν και χαριτωμένα δεν παύουν να είναι θανατηφόρα! Πώς να τα συμπαθήσεις όταν ξέρεις τον σκοπό της κατασκευής τους;Και τι απάντηση περιμένεις, αν θέσεις την ηλίθια ερώτηση: «Μα γιατί έχετε τόσο μεγάλη παραγωγή;»Τελικά επειδή γίνεται πόλεμος κατασκευάζονται τα μαχητικά όπλα ή επειδή κατασκευάζονται αυτά πρέπει να γίνεται και πόλεμος, για τον απλό λόγο ότι πρέπει να πουληθούν;Αν μου θέτανε την ερώτηση αυτή πριν πέντε- έξι χρόνια αναμφισβήτητα θα απαντούσα το δεύτερο.Σήμερα, ειλικρινά την αμφισβητώ και δεν ξέρω αν η κότα ή το αυγό ήρθαν πρώτα! Εσείς το ξέρετε;