Wednesday, November 29, 2006

Τιμής ένεκεν!

Διαβάζω τα mail που μου στέλνουν αναγνώστες, λενε ότι είμαι αυστηρή προς την Ελλάδα και την ιστορία μας.Ότι στα κείμενά μου δείχνω ότι δεν σέβομαι, όσο θα έπρεπε, την χώρα μου και τους αρχαίους Έλληνες.Ότι έπρεπε να τους αγαπώ περισσότερο.Ότι πρέπει να γράφω με περισσότερο σεβασμό προς την πατρίδα... κλπ.Και σκέφτομαι τους αγώνες μου πριν πέντε-έξι χρόνια.Τότε που ολομόναχη δούλευα για την Ελλάδα μου! Για την χώρα μου! Για τους Έλληνες μου!Αναρωτιέμαι αν ποτέ Έλληνας, είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας, έχει δουλέψει τόσο όσο εγώ για να την προωθήσω! Για να την κάνω να φαίνεται και να ακούγεται!Τιμής ένεκεν!«Τ ι μ ή ς έ ν ε κ ε ν; Δεν είσαι με τα καλά σου! Τζάμπα δουλεύεις για την χώρα της Ζούγκλας», μου είπαν κάποιοι, στην Ελλάδα, όταν τους το είπα!Και δεν ήταν όποιοι κι όποιοι αυτοί, ενώ εγώ το έλεγα με καμάρι και με σιγουριά ότι σαν Ελληνίδα κάνω το καθήκον μου!Έδειχνα εδώ τα κρασιά μας! Τα ελληνικά εκλεκτά κρασιά.Είκοσι-είκοσι τα κουβαλούσα να τα δείξω! Τι κι αν κόβονταν τα χέρια μου από το βάρος... Ήθελα να δουν ότι κι εμείς, οι Έλληνες, παράγουμε κρασί!Και τι κρασί; Κάποια από αυτά είναι και καλύτερα από όλα τα κρασιά του κόσμου!Αυτοί κάτω γελούσαν, όταν το έλεγα, κι εγώ δεν αντιλαμβανόμουν γιατί! Και θύμωνα! Θύμωνα που δεν σέβονταν την χώρα μου. Που δεν σέβονταν την ίδια την χώρα τους! Θύμωνα που δεν έδειξαν ούτε ίχνος συμπάθειας για την χώρα μας.Ούτε καν ντράπηκαν που κάποιοι προσπαθούν να αναδείξουν τον πολιτισμό της χώρας μας. Τον σημερινό πολιτισμό. Αυτόν που εγώ θέλω να αναδείξω!Τον παλιό τον αναδείξαμε εις πολλάκις!Έχουμε και τον τωρινό! Γι αυτόν εγώ νοιάζομαι! Αλλά δεν μου το επέτρεψαν!Αυτά για τον πολιτισμό μας.