Wednesday, November 29, 2006

Σε ανώτερα Πάνο...

Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι Έλληνες στη Σουηδία, και παγκοσμίως, εγώ πάντως χαίρομαι πολύ όταν βλέπω Έλληνες να προχωρούν, να προοδεύουν και να φαίνονται!Διότι αυτό ανεβάζει προσωπικά κι εμένα, σαν ελληνίδα.Δυστυχώς λίγοι αντιλαμβάνονται κάτι τέτοιο. Λένε ότι μόνο οι εβραίοι το καταφέρνουν αυτό. Δεν έχω προσωπικές εμπειρίες από αυτόν τον λαό επομένως δεν έχω και άποψη. Και δεν συνηθίζω να βγάζω συμπεράσματα που στηρίζονται σε απόψεις και περιγραφές άλλων....Σήμερα, λοιπόν, καταχάρηκα διαβάζοντας κάτι στην εφημερίδα.Και αν και βιάζομαι να φύγω, επειδή μαζί με τους ξένους ανταποκριτές είμαστε προσκεκλημένοι για μια εκδρομή στο Αρχιπέλαγος της Σουηδίας, κάθισα παρόλα αυτά να γράψω αυτό το κειμενάκι.Διάβασα στο DN ότι ένας Έλληνας, ο Πάνος Παπαδόπουλος, έχει αγοράσει ένα μέρος μετοχών από μια μεγάλη εταιρία υποδημάτων και σεσουάρ, το Wedins.Ο ίδιος ο Πάνος είναι ιδιοκτήτης εταιρίας με design, Panos Emporio, ξεκινώντας τις δραστηριότητές του εισάγοντας κυρίως μαγιό από την χώρα μας! Έχει καταφέρει στην αγορά στης Σουηδίας να τον ονομάζουν «ο βασιλιάς των μαγιό».Έφτασε σήμερα, όπως βλέπω, να διακινδυνεύει μεγάλες, πολύ μεγάλες επενδύσεις!Κι εγώ, που πρέπει πια να φύγω, του εύχομαι και σε ανώτερα! Και σύντομα να τον δούμε και στο Διοικητικό Συμβούλιο στην νέα εταιρία όπου επενδύει...Καλές επιτυχίες Πάνο!Από την Συμέλα ;-)