Wednesday, November 29, 2006

Πρωηνή υστερία

Έλεγα χθες, στο προηγούμενο σουηδικό μου κειμενάκι, ότι από δεξιά μου, στο λάπτοπ και μέσω του Ίντερνετ, παρακολουθούσα τους δημοσιογράφους του ERT-sat, Οικονόμου και Λυριτζή, να μιλούν περί των συντάξεων. Απαντούσαν και σε κάποια γράμματα τηλεθεατών και όλα τα των μελλοντικών συντάξεων ακούγονταν σκοτεινά και ζοφερά...Από αριστερά μου άκουγα στην σουηδική τηλεόραση τα σεξοσκάνδαλα των τρανών και τοπ πολιτικών της Αμερικής! Άκου, λεει, άνδρας με τέτοια θέση στην γερουσία να βομβαρδίζει με σεξ-μαιλ τα αγοράκια που κάνανε πρακτική εκεί! Όχι πως μου πέφτει λόγος η σεξουαλικότητά του αλλά με την ευκαιρία... ας πάνε κι αυτοί στο καλό! Φτάνουν τόσα χρόνια που είδαμε και ακούσαμε τον Bush. Σειρά έχουν κι άλλοι....Έλεγαν και για το τσουνάμι που καταπλάκωσε και έπνιξε ένα σωρό σουηδούς στην Ταϊλάνδη, πριν δυο ή τρία χρόνια; Καλά, αυτό το θέμα το έχω καταβερεθεί που ακόμα ψάχνουν ποιος ή ποιοι έφταιξαν και έγιναν τεράστια λάθη και άργησαν οι αρχές από εδώ να στείλουν βοήθεια κάτω... ακόμα να αποτελειώσουν τις έρευνές τους, κι εγώ τις βαριέμαι αυτές τις μακροχρόνιες έρευνες που ποτέ δεν ερευνούν!Και μπροστά μου, πάνω στα γόνατά μου, διάβαζα στις εφημερίδες για την εδώ αλλαγή της κυβέρνησης..... την οποία και θα πήγαινα να παρακολουθήσω. Και έπρεπε, αντί να λαλώ στο blog να σηκωθώ και να ετοιμαστώ για εκείνη την... τελετή!Το ενδιαφέρον στην υπόθεση είναι ότι από τις 17 του Σεπτέμβρη που κέρδισαν οι κεντροδεξιοί κανείς μα κανείς δεν ανάφερε πως θα μοιραστούν τα υπουργεία. Ποιος θα γίνει τι, και σκέφτηκα μήπως κι εδώ έβαλε το χέρι της η Maud Olofsson! Η πρόεδρος του κέντρου, του ενός από τα τέσσερα κόμματα της νέας, πλέον, κυβέρνησης. Όσο να’ ναι γυναίκα είναι κι εμείς οι γυναίκες, παρά την υποτίμηση από την κοινωνία, έχουμε άξια προσόντα! Αρκεί να τα αναγνωρίσουμε εμείς οι ίδιες πρώτα...Και αναρωτιόμουν, πουλές, πόσο θα παει αυτή η πρωινή υστερία. Πόσο αντέχει ένας άνθρωπος να παρακολουθεί και την σουηδική τηλεόραση και την ελληνική και ταυτόχρονα να διαβάζει τις εφημερίδες! Και τις παραδοσιακές και αυτές στο Ιντερνετ....Λες να φανεί; Λες να αρχίσω να... βαδίζω και παραμιλώ ;-)