Wednesday, November 29, 2006

Μεγάλε Kamprad!

Μη νομίζεται ότι το είδωλό μου είναι κανένας macho ή κανένας ματσό!Ή κανένας μορφονιός όπως πολλοί πιστεύουν!Μπα! Καμία σχέση! Ένας 80άρης ήρεμος και ήσυχος σουηδός παππούλης είναι!Αλλά τον παω πολύ!Τον λενε Ingvar Kamprad και είναι αυτός που έχει ιδρύσει την ΙΚΕΑ που σήμερα λειτουργεί παγκοσμίως.Μεγάλο ρεπορτάζ για το Πρώτο Θέμα τον έχω κάνει αλλά δεν ξέρω αν ακόμα έχει δημοσιευτεί!Που λετε, σήμερα εγκαινίασε το 16ο πολυκατάστημά του στην Σουηδία.Πάνω ψηλά, πολύ ψηλά προς την Ρωσία και την Φιλανδία το έχει κατασκευάσει.Για να μη φεύγουν οι νέοι από εκεί, λεει, και να εξελίσσονται στα πάτρια τους εδάφη δουλεύοντας στο πολυκατάστημά του.Και προσωπικό και πελάτες υπάρχουν (και Σουηδοί και Φιλανδοί και Ρώσοι) και όλοι εξυπηρετούνται.Και σκεφτόμουν, λοιπόν, πώς να ήταν αν ερχόταν ένας Ingvar Kamprad και ίδρυε ένα πολυκατάστημα και στα μέρη μου.Ψηλά είναι και αυτό!Όχι ακριβώς κάτω από την Ρωσία και την Φιλανδία αλλά κάτω από την Γιουγκοσλαβία και την Βουλγαρία!Και σαν νέα να εξελισσόμουν εκεί...να παρέμενα εκεί!Πώς θα ‘ταν;Να τα ‘φτιαχνα, λες, με τον διευθυντή μου;Γιατί όχι, αφού της κάθε κοπελιάς το όνειρο είναι;Να παντρευόμουν;Να έκανα τα παιδιά;Να ξεχνούσα καριέρες... και πράσινα άλογα;Άσε μωρέ, καλά είναι που δεν ιδρύθηκε καμία ΙΚΕΑ εκεί μη και κολλούσα στο χωριό!Άσε, και ποιος θα καθόταν εδώ να έγραφε αφού το συγγραφικό ταλέντο μου, παραχωμένο όπως ήταν, θα κατέληγε στον τάφο άνευ εκτίμησης...Άσε, να είμαι εδώ και να μπλογγάρω..Καλά δεν είμαι εδώ;