Thursday, November 30, 2006

Με κούρασε το blog



Έχω μπερδέψει τα pasword και τα username, και των δυο blog, που έχω κατασκευάσει και τελικά δεν ξέρω πού βρίσκομαι!
Με κούρασε να μετακομίζω τα ελληνικά μου κομμάτια από το παλιό σ’ αυτό, το νέο! Μερικά δεν μπορώ να τα φέρω επειδή δεν θυμάμαι τα pasword και username...
Και μου ‘ρχεται να τα παρατήσω μα κι αυτό δεν είναι κατάλληλη λύση.
Το πολύ - πολύ να αναγκαστώ να σβήσω τα υπόλοιπα ελληνικά μου κομμάτια αφού δυσκολεύομαι να τα μεταφέρω εδώ...

Συχωρέστε με για την αμάθειά μου...
Λένε ότι η ημιμάθεια είναι ίσων με την αμάθεια... μα εγώ δεν συμφωνώ, διότι προσπαθώ και ξέρω ότι θα τα καταφέρω!
Άλλωστε δεν ασχολούμαστε μόνο μ’ αυτό!
Έχουμε κι άλλες δουλειές!

Α, να πω και τα νέα μου, σήμερα με πρότειναν να γράψω ένα άρθρο για μια εφημερίδα! Για το ένθετο του metro της Σουηδίας...
Καλή η έκπληξη! Από ότι κατάλαβα έχουν διαβάσει το blog μου και, καθώς φαίνεται, το άρεσαν...

Αυτά για την ώρα!