Wednesday, November 29, 2006

Αν ήμουν Τουρκία...

...θα τους έ...ζα όλους, εκεί στην Ευρώπη, και θα διατηρούσα την παράγραφο 301 με το αυθεντική της περιεχόμενο!Θα παρατούσα όλους και όλα, μαζί και την Ένωσή τους!Θα περιφρονούσα τις προσβλητικές τους απαιτήσεις και θα παρέμενα στην Ασία μου!Θα γύριζα την πλάτη μου σε όλους τους πολιτικούς, τους ειδήμονες και τους εξυπνάκηδες και άσχετα με την απάνθρωπη ή ανθρώπινη ιστορία μου θα έκανα τα πάντα να την υπερασπίσω!Θα παρότρυνα τις γυναίκες μου να φορούν τα τσεμπέρια τους και τους άντρες μου να βγάζουν τα παπούτσια και με την ησυχία τους να προσεύχονται στα τζαμιά μου!Αν ήμουν Τουρκία θα παρακαλούσα τις γυναίκες μου, εκεί στα βάθη της Ανατολής, να συνεχίσουν να φορούν τις βράκες τους για να τυλίγουν μέσα και τα μωράκια τους, τους αυριανούς μου πολίτες τούρκους!Κι εσείς, εκεί πέρα στην Ευρώπη, αν θέλετε να φτάσετε στα πετρέλαιά σας κρατήστε τις σαχλαμάρες επιχειρήματά σας και ψάξτε άλλο δρόμο να φτάσετε εκεί!Αρκετά με τις προσβλητικές σας απαιτήσεις!Ούτως ή άλλως, εμάς τους τούρκους, θα μας φέρεστε υποτιμητικά ακόμα και να μπούμε στην Ένωσή σας!Είτε μέσα είτε έξω με τον ίδιο τρόπο θα μας φέρεστε...Οπότε, bye bye γκιαούρηδες ευρωπαίοι!